An Hallicher Grischtdaag zu allebber!

  • Liewe Netzplatzbsucher un Gleder vum Forum!

    Es esch wedder Zeit fer Grischtdaag Griß, awwer erscht een Vers vun die Heelig Schrift vum Matthäus: “En yunge Fraa soll en Kind unnich em Hatz draage un soll en Bu in die Welt bringe. Un sie solle em der Naame Immanuel gewwe. Sell heest in Deitsch: Gott mit uns.” Ich hoff as Dihr net vergesse - fer was der Grischtdaag escht.

    Un nau winsch ich eich en Hallicher Grischtdaag, Gsundheit, Glick un Freehlichkeit!

    Minister :)


    Grischtdaags-Schtori nach Lukas 2, 1-14

    1. An selli Zeit hot der Kaiser Augustus en Gebott nausg'schickt ass all die Leit in die Welt selle gnumbert sei. 2. Des waar's erscht mol ass all die Leit so gnambert waare, un's hott Blatz gnumme wo der Cyrenius Governer waar vun Syria. 3. Un alliebber hot sich grischt un is in die Schtadt gange vun sei Voreldere. 4. Un der Joseph is aa nuff gange vun die Schtadt, Nazareth, im Land Galilee-e zu die Schtadt, Bethlehem, im Land Judee-e. Des waar die Schtadt vum Daafit. Der Joseph is datt hie gange veil er vum Daafit sei Nochkummerschaft waar. 5. Er is datt hie gange fer sich nambere losse mit die Maria wo verschproche waar zu eem, un sie waar uff em Familyweg. 6. Un diweil ass sie datt waare, is die Zeit kumme ass die Maria ihre Kind hawwe hot selle. 7. No waar ihre erschder Buh gebore zu ihre, un sie hot ihn in Windle-Duch gwickelt, un hot ihn in en Fuder-Droog gleegt, weil's ken Blatz meh waar im Schloof-Haus. 8. Un in selli Landschaft waare Schoof-Hieder draus im Feld am ihre schoof-hiede deich die Nacht. 9. Un's iss en Engel vum Harr zu ihne kumme, un's heilich Licht vum Harr hot um sie rum gscheint, un sie henn zich gfeicht. 10. No hot der Engel g'saat zu ihne, "Feichet eich naett, fer ich bring eich guudi Zeie wo eich froh mache zehle, un wo zu all die Leit kumme zehle. 11. Fer zu eich iss heit der Heiland gebore wadde in die Schtadt vum Daafit. Er iss Christus der Harr. 12. Un des zehlt en Zeeche sei fer eich: dir finnet's Kind eigwickelt imme Duch un am imme Fuder-Droog leie." 13. Un uff eemol, waar en groosi Drubb anri himmlischi Engel bei demm Engel un sie waare am Gott lowe un henn g'saat, 14. "Groosi Ehr sei zu Gott im Heechschde, un Fridde uff die Erd unnich Mensche, die wo er froh is mit."

    :)





    Ja, wir freuen uns über viele Weihnachtsbotschaften in Form eines Grußes.

    Liebe gibt es nicht ohne Gerechtigkeit, und die nicht ohne Hass auf Ungerechtigkeit, nicht ohne offenen Widerstand. Wahre Liebe kann es nur unter Gleichberechtigten geben, nicht von oben nach unten und nicht von unten nach oben .

  • Auch von mir allen im Forum eine gesegnete Adventszeit mit feierlichen Weihnachten.

    (Ich gebe es zu, dieses Amischdeutsch oder Pennsilfaani Deitsch wie es sich nennt, verstehe ich kaum, aber die Weihnachtsgeschichte Lukas 2, 1-14 kannte ich, so konnte ich manches verstehen.)

    Liebe Grüße

    Charlotta :)

  • Ich wünsche allen ein gesegnetes Weihnachtsfest, vor allem Gesundheit, Zufriedenheit und recht viel Glück. Aber das allergrößte Glück auf Erden ist das Familienglück!

  • Auch von mir allen im Forum eine gesegnete Adventszeit mit feierlichen Weihnachten.

    (Ich gebe es zu, dieses Amischdeutsch oder Pennsilfaani Deitsch wie es sich nennt, verstehe ich kaum, aber die Weihnachtsgeschichte Lukas 2, 1-14 kannte ich, so konnte ich manches verstehen.)

    Liebe Grüße

    Charlotta :)

    da hei mir Schwizer wider mal e Vorteil vor de Dütsche, mir verstöh's!

    (da haben wir Schweizer wieder mal einen Vorteil gegenüber den Deutschen, wir verstehen's!)

    Schön, dass hier Geschichten im Dialekt verfasst werden, ich liebe Sprachen und im Speziellen Dialekte!

    Liebe Grüsse

    Chris

    liebe das einfache Leben in Respekt mit der Umwelt

  • Hallo Amischfreunde!

    Verbunden mit dem Wunsche, dass allen frohe und gesegnete Weihnachtsfeiertage teilwerden möge, wünsche ich friedvolle Freiertage.


    Konrad

  • War grad ein bisschen erstaunt, wie viel ich dann verstanden habe oder aus dem Kontext ziehen konnte..

    Euch allen ein frohes und gesegnetes Fest!

  • Ich wünsche allen hier ein gesegnetes Weihnachtsfest ohne Stress und Trubel aber mit viel Freude über Christi Geburt im Herzen:


    gfreiz eng - boid is'd heilige Nocht


    Gott segne Euch

  • Ich wünsche euch allen ein besinnliches, frohes Weihnachtsfest

    Gott gebe mir die Gelassenheit,
    Dinge hinzunehmen, die ich nicht ändern kann,
    den Mut, Dinge zu ändern,die ich ändern kann,
    und die Weißheit, das eine von dem anderen zu unterscheiden.

  • Früher sogar bis zum 2. Februar

    Gott gebe mir die Gelassenheit,
    Dinge hinzunehmen, die ich nicht ändern kann,
    den Mut, Dinge zu ändern,die ich ändern kann,
    und die Weißheit, das eine von dem anderen zu unterscheiden.